FAQs

OSTAA


  • Kun olet valinnut kellon, napsauta “Osta” -painiketta jatkaaksesi ostoprosessia
  • Pian tilauksen lähettämisen jälkeen saat vahvistusviestin, joka sisältää tilauksesi numeron. Tarvittaessa on myös tietoja maksutiedoista ja seuraavista vaiheista
  • Asiakasmenestystiimimme ottaa sinuun yhteyttä myös puhelimitse tai sähköpostitse vahvistaaksesi tietosi ja tarkistaaksesi, tarvitaanko lisäapua (rannekkeen säätäminen, lahjojen kääriminen jne.).
  • Se riippuu mallista, merkistä ja kappaleesta, mutta yksittäisistä hinnoista on neuvoteltavissa
  • Käytä 'SUGGEST PRICE' -painiketta tarjouksen tekemiseen, asiakasmenestystiimimme tarkistaa tarjouksesi 24 / 48h sisällä ja ottaa sinuun yhteyttä
  • Huomaa, että huomattavasti alhaiset tarjoukset hylätään automaattisesti
  • Tarjoamme tällä hetkellä vain pankkisiirtoa maksutapana. Pankkisiirrolla voimme tarjota joitain markkinoiden parhaimmista hinnoista
  • Tarjoamme erilaisia ​​pankkitilejä useissa valuutoissa välttääksesi valuutanvaihtomaksut asiakkaille ja Chronoexpertille
    • EURO-tili - Bankinter SA
    • USD - Transferwise-tili
    • AUD - Siirtosuuntainen tili
  • Maksut Transferwise-tileille rekisteröidään keskimäärin alle 3 tunnissa
  • Maksut tavalliseen Bankinter-tilillemme voivat viedä 24–4 päivää maksun saapumiseen
    • Kellosi varataan sinulle tänä aikana (enintään 7 päivää) ja toimitetaan heti, kun maksu on tyhjennetty
  • Prosessin nopeuttamiseksi lähetä meille maksutodistus
  • Kyllä, tietysti, voit myös tilata tavaroita puhelimitse. Ota yhteyttä asiakkaan menestystiimiin +34 94 439 27 85
  • Olemme käytettävissä ma-to 9–18.30, pe 9–14.30.
  • Muita maksutapoja ei ole tällä hetkellä saatavana, mutta ne otetaan käyttöön pian
  • Toimittajaverkostomme sijaitsee maailmanlaajuisesti. Emme voi varmistaa LC- tai maakoodia kaikissa tapauksissa. Kysy kuitenkin!
  • Tiettyjen kellojen markkina-arvo on korkeampi kuin vähittäismyyntihinta. Se riippuu kysynnästä, mutta yritämme hankkia kellot parhaaseen mahdolliseen hintaan
  • Meillä on kaikki lisälinkit ja yleensä kellot sopivat keskimääräiselle ranteelle. Lisälinkit ja -hihnat voidaan ostaa tarvittaessa

LAIVAUS


  • Kyllä, Chronoexpert tarjoaa 100% ilmaisen kuljetuksen kaikkiin EU-maihin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron
  • Kaikki tuotteet lähetetään EU: n pääkonttoristamme (Espanja - Bilbao).
  • Voit kuitenkin joutua kohtaamaan lisätuonti- / tullimaksuja toimituksista EU: n ulkopuolisiin maihin
  • Ei. Tullimaksuja tai lisäveroja ei tarvitse maksaa ostettaessa Euroopan unionin sisällä
  • Kaikki tuotteet lähetetään EU: n pääkonttoristamme (Espanja - Bilbao)
  • Lähetämme sinulle seuranumerosi kun se on saatavilla. DHL on lähetystoimittajamme, tarkista seuranumerosi täältä.https://www.dhl.com/en/express/tracking/monitor_shipments.html
  • Chronoexpert toimittaa myös EU: n ulkopuolella. Voit kuitenkin kohdata muita maakohtaisia ​​mukautettuja maksuja
  • Asiakas on vastuussa mahdollisista lisämaksuista ja ne ovat ostohinnan lisäksi
  • Suosittelemme, että otat yhteyttä paikalliseen tullitoimipaikkaan saadaksesi lisätietoja

PALAUTUKSET JA VAIHTEET


  • Chronoexpert on sitoutunut asiakkaidemme täydelliseen tyytyväisyyteen ja ostoksesi nautintoon. Tarjoamme vaivatonta 14 päivän palautuskäytäntöä
  • Jos haluat jostain syystä palata tai vaihtaa kelloa, hyväksymme pyyntösi mahdollisimman nopeasti
  • Jos päätät palauttaa tavarat, maksettu summa palautetaan kelloasiantuntijoidemme suorittaman tarkastuksen jälkeen samalla ostoksella käytetyllä maksutavalla
    • Odota kymmenen arkipäivää, että palautus heijastuu alkuperäiseen maksutapaan
  • TÄRKEÄ
    • Tavarat on palautettava samassa kunnossa kuin ne toimitettiin
    • Palautusaikana käytettyjä tai kuluneita tavaroita tai naarmuja ei voida palauttaa
    • Emme voi hyväksyä palautuksia tuotteista, jotka on räätälöity tai kaiverrettu, vahingoittunut tai kulunut
  • Saatamme joutua tekemään vähennys- tai uusintamaksu enintään 15% ostohinnasta. Tämä korvaus on tarkoitettu tavaroiden arvon alenemiseen tarpeettoman käsittelyn takia
    • Esimerkiksi tarrattomat kellot tarroilla - Tarrojen poistaminen tai käyttämättömien kellojen käyttö vähentää palautushintaa jopa 15% arvon menetyksen vuoksi
  • Tavaroiden palauttamisen kustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Suosittelemme käyttämään samanlaisia ​​lähetystoimintoja, joita yritys käyttää, koska emme ole vastuussa kadonneista paketeista
  • Palautusaikana käytettyjä tai kuluneita tavaroita tai naarmuja ei hyväksytä palautusta varten. Käytämme päättämisemme mukaan vähennys- tai uusintamaksua
  • Tavara, joka on vaurioitunut, avattu tarkastusta varten tai muutoksilla
  • Tavarat, jotka EI ole siinä tilassa, jossa ne toimitettiin:
    • Ilman alkuperäisiä tarroja, tageja
    • Ilman alkuperäisiä papereita, alkuperäinen laatikko
  • Ota yhteyttä Chronoexpert-asiakasmenestystiimiin 14 päivän kuluessa. Voit tehdä niin käyttämättömien ostojen lähettämispäivästä lähetyspäivästä lukien, jotta voit pyytää palautusvaltuutusta
  • Kun palautusvaltuutus on annettu, jaamme sinulle kuljetustiedot, jotta voit jatkaa
  • Postitus- ja pakkauskustannukset ovat sinun vastuullasi.. Muista käyttää hyvämaineista varustamoa. Nopeaa ja seurattua jakelupalvelua varten käytä DHL: tä tai Fedexiä ja säilytä postitustodistukset. Muuten palautukset voidaan evätä
  • Muista sisällyttää kaikki alkuperäiset sisällöt palautuspakettiisi, mukaan lukien kello, laatikot, asiakirjat, tarvikkeet, linkit, hihnat, soljet ja todennuspaperit
  • Muuten palautukset voidaan evätä
  • TÄRKEÄÄ: Myynti pois Euroopan unionista on lopullista

TAKUU


  • Jokaisella Chronoexpertiltä ostetulla kellolla on 12 kuukauden Chronoexpert-mekaaninen takuu. Se on valmistajan takuun lisäksi (jos sitä sovelletaan edelleen).
  • Takuumme kattaa mekaaniset ja liikehäiriöt
  • Takuun ulkopuolelle:
    • Ulkoisten esineiden aiheuttamat vahingot tai väärinkäyttö: kellon pudottaminen, isku, iskuvauriot, vääränlainen käsittely, kellon käämitys
    • Hihnat, rannekkeet ja sulkimet
    • Taskukellot
    • Kvartsi liikkeet
    • Vesivahinkoja, ellei laskussa toisin mainita
  • Kolmannen osapuolen suorittama palvelun suorittaminen, kappaleen avaaminen, muutokset, korjaukset, mitätöi tämän takuun
  • Takuukorvauksen ollessa kyseessä olemme aina kumppanimmene konsultoinnissa. Asiakasmenestystiimimme auttaa sinua seuraavissa vaiheissa: soita asiakaspalveluumme tai lähetä sähköpostia osoitteeseen info@chronoexpert.com

YHTEYS & MUUT


  • Jos sinulla on kysyttävää yrityksestämme, tuotteistamme, rekisteröintiprosessista, toimituskäytännöistä tai muista tiedusteluista, ammattikelloja rakastava tiimimme auttaa mielellään
  • Olemme käytettävissä puhelimitse, Whatsappilla ja sähköpostitse. Ilo auttaa!
    • Chronoexpert asiakaspalvelupuhelin - +34 94 439 27 85
    • Sähköposti - info@chronoexpert.com
  • Työajat: Ma-To 9–18.30, Pe 9–14.30.
  • Chronoexpert sijaitsee Bilbaossa (Pohjois-Espanja). Meillä ei tällä hetkellä ole myyntitilaa tai näyttelytilaa
  • Yritä ensin palauttaa salasanasi 'Oletko unohtanut salasanasi' -linkin kautta. Jos se ei toimi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@chronoexpert.com