FAQs

Löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin UKK osiosta. Jos et löydä tarvittavia tietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja aloitamme seuraavan kellon etsinnän!

OSTAA


  • Kun olet valinnut kellon, napsauta “Osta” -painiketta jatkaaksesi ostoprosessia
  • Pian tilauksen lähettämisen jälkeen saat vahvistusviestin, joka sisältää tilauksesi numeron. Tarvittaessa on myös tietoja maksutiedoista ja seuraavista vaiheista
  • Asiakasmenestystiimimme ottaa sinuun yhteyttä myös puhelimitse tai sähköpostitse vahvistaaksesi tietosi ja tarkistaaksesi, tarvitaanko lisäapua (rannekkeen säätäminen, lahjojen kääriminen jne.).
  • Se riippuu mallista, merkistä ja kappaleesta, mutta yksittäisistä hinnoista on neuvoteltavissa
  • Käytä 'SUGGEST PRICE' -painiketta tarjouksen tekemiseen, asiakasmenestystiimimme tarkistaa tarjouksesi 24 / 48h sisällä ja ottaa sinuun yhteyttä
  • Huomaa, että huomattavasti alhaiset tarjoukset hylätään automaattisesti
  • Voit maksaa kätevästi ja helposti pankkisiirrolla sekä luotto- ja pankkikorteilla (Mastercard, Visa, American Express, Maestro, Cartes Bancaires).

    Pankkisiirto (ennakkomaksu): Tällä maksutavalla saat vahvistussähköpostin, joka sisältää Chronoexpertin pankkitiedot tilauksen tekemisen jälkeen. Huomaa, että tilaustasi ei käsitellä ennen kuin olemme saaneet maksusi. Kun teet tilisiirron, muista mainita tilausnumerosi maksuperusteessa. Pankistasi riippuen voi kestää yhdestä neljään työpäivää, ennen kuin maksusi saapuu meille.
  • Tarjoamme erilaisia ​​pankkitilejä useissa valuutoissa välttääksesi valuutanvaihtomaksut asiakkaille ja Chronoexpertille
    • EURO-tili - Bankinter SA
    • GBP - Transferwise-tili
    • USD - Transferwise-tili
    • AUD - Siirtosuuntainen tili
  • Maksut Transferwise-tileille rekisteröidään keskimäärin alle 3 tunnissa
  • Maksut tavalliseen Bankinter-tilillemme voivat viedä 24–4 päivää maksun saapumiseen
    • Kellosi varataan sinulle tänä aikana (enintään 7 päivää) ja toimitetaan heti, kun maksu on tyhjennetty
  • Prosessin nopeuttamiseksi lähetä meille maksutodistus
  • Kyllä, tietysti, voit myös tilata tavaroita puhelimitse. Ota yhteyttä asiakkaan menestystiimiin +34 94 439 27 85
  • Olemme käytettävissä ma-to 9–18.30, pe 9–14.30.
  • Tarjoatteko rahoitusta?

    Tarjoamme tällä hetkellä maksuja Klarnan kautta Suomessa, Ruotsissa ja Tanskassa sekä muissa valituissa maissa. Ehdot ja edellytykset riippuvat kustakin maasta.
  • Toimittajaverkostomme sijaitsee maailmanlaajuisesti. Emme voi varmistaa LC- tai maakoodia kaikissa tapauksissa. Kysy kuitenkin!
  • Tiettyjen kellojen markkina-arvo on korkeampi kuin vähittäismyyntihinta. Se riippuu kysynnästä, mutta yritämme hankkia kellot parhaaseen mahdolliseen hintaan
  • Sisältämme kaikki ylimääräiset linkit ja yleensä kellot sopivat keskimääräiseen ranteeseen. Lisälenkkejä ja hihnoja voi ostaa tarvittaessa. Tarkista asia tiimiltämme, sillä he auttavat sinua tarvittaessa.

    Vintage-kellot: (Pitkän) "elämänsä" aikana vintage-kelloja ei vain käytetty. Yleensä edelliset omistajat antoivat kellonsa myös säännölliseen kunnostukseen (esim. kiillotus, tarkistus jne.), ja lähes muuttumattomat kellotaulut tai rannekkeet ovat harvinainen poikkeus.
    Me Chronoexpertit emme puutu prosessiin ja pidämme kellon aina sellaisena kuin se on, vaan varmistamme vain uudelleen kappaleen ja sen osien aitouden.

LAIVAUS


  • Kyllä, Chronoexpert tarjoaa 100% ilmaisen kuljetuksen kaikkiin EU-maihin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron
  • Kaikki tuotteet lähetetään EU: n pääkonttoristamme (Espanja - Bilbao).
  • Voit kuitenkin joutua kohtaamaan lisätuonti- / tullimaksuja toimituksista EU: n ulkopuolisiin maihin
  • Ei. Tullimaksuja tai lisäveroja ei tarvitse maksaa ostettaessa Euroopan unionin sisällä
  • Kaikki tuotteet lähetetään EU: n pääkonttoristamme (Espanja - Bilbao)
  • Lähetämme sinulle seuranumerosi kun se on saatavilla. DHL on lähetystoimittajamme, tarkista seuranumerosi täältä.https://www.dhl.com/en/express/tracking/monitor_shipments.html
  • Chronoexpert toimittaa myös EU: n ulkopuolella. Voit kuitenkin kohdata muita maakohtaisia ​​mukautettuja maksuja
  • Asiakas on vastuussa mahdollisista lisämaksuista ja ne ovat ostohinnan lisäksi
  • Suosittelemme, että otat yhteyttä paikalliseen tullitoimipaikkaan saadaksesi lisätietoja

PALAUTUKSET JA VAIHTEET


  • Chronoexpert on sitoutunut asiakkaidemme täydelliseen tyytyväisyyteen ja ostoksesi nautintoon. Tarjoamme vaivatonta 14 päivän palautuskäytäntöä
  • Jos haluat jostain syystä palata tai vaihtaa kelloa, hyväksymme pyyntösi mahdollisimman nopeasti
  • Jos päätät palauttaa tavarat, maksettu summa palautetaan kelloasiantuntijoidemme suorittaman tarkastuksen jälkeen samalla ostoksella käytetyllä maksutavalla
    • Odota kymmenen arkipäivää, että palautus heijastuu alkuperäiseen maksutapaan
  • TÄRKEÄ
    • Tavarat on palautettava samassa kunnossa kuin ne toimitettiin
    • Palautusaikana käytettyjä tai kuluneita tavaroita tai naarmuja ei voida palauttaa
    • Palautuksia ei hyväksytä, jos TURVAMERKKI on vahingoittunut, sitä on käsitelty tai se on poistettu.
    • Emme voi hyväksyä palautuksia tuotteista, jotka on räätälöity tai kaiverrettu, vahingoittunut tai kulunut
  • Saatamme joutua tekemään vähennys- tai uusintamaksu enintään 20% ostohinnasta. Tämä korvaus on tarkoitettu tavaroiden arvon alenemiseen tarpeettoman käsittelyn takia
    • Esim. kulumattomat kellot, joissa on tarrat - Tarrojen poistaminen tai kulumattoman kellon käyttäminen aiheuttaa jopa 20 %:n vähennyksen palautushinnasta arvonmenetyksen vuoksi. Jos turvatarra on poistettu tai sitä on manipuloitu, kelloa ei voida palauttaa.
  • Tavaroiden palauttamisen kustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Suosittelemme käyttämään samanlaisia ​​lähetystoimintoja, joita yritys käyttää, koska emme ole vastuussa kadonneista paketeista
  • Palautusaikana käytettyjä tai kuluneita tavaroita tai naarmuja ei hyväksytä palautusta varten. Käytämme päättämisemme mukaan vähennys- tai uusintamaksua
  • Tavara, joka on vaurioitunut, avattu tarkastusta varten tai muutoksilla
  • Tavarat, jotka EI ole siinä tilassa, jossa ne toimitettiin:
    • Ilman alkuperäisiä tarroja, tunnisteita ja turvatunnisteita
    • Ilman alkuperäisiä papereita, alkuperäinen laatikko
  • Ota yhteyttä Chronoexpert-asiakasmenestystiimiin 14 päivän kuluessa. Voit tehdä niin käyttämättömien ostojen lähettämispäivästä lähetyspäivästä lukien, jotta voit pyytää palautusvaltuutusta
  • Kun palautusvaltuutus on annettu, jaamme sinulle kuljetustiedot, jotta voit jatkaa
  • Postitus- ja pakkauskustannukset ovat sinun vastuullasi.. Muista käyttää hyvämaineista varustamoa. Nopeaa ja seurattua jakelupalvelua varten käytä DHL: tä tai Fedexiä ja säilytä postitustodistukset. Muuten palautukset voidaan evätä
  • Muista sisällyttää kaikki alkuperäiset sisällöt palautuspakettiisi, mukaan lukien kello, laatikot, asiakirjat, tarvikkeet, linkit, hihnat, soljet ja todennuspaperit
  • Muuten palautukset voidaan evätä
  • TÄRKEÄÄ: Myynti pois Euroopan unionista on lopullista

TAKUU


  • Jokaisella Chronoexpertiltä ostetulla kellolla on 12 kuukauden Chronoexpert-mekaaninen takuu. Se on valmistajan takuun lisäksi (jos sitä sovelletaan edelleen).
  • Takuumme kattaa mekaaniset ja liikehäiriöt
  • Takuun ulkopuolelle:
    • Ulkoisten esineiden aiheuttamat vahingot tai väärinkäyttö: kellon pudottaminen, isku, iskuvauriot, vääränlainen käsittely, kellon käämitys
    • Kelaimet ja painonapit
    • Lasi, hihnat, rannekkeet ja sulkimet
    • Hihnat, rannekkeet ja sulkimet
    • Taskukellot
    • Kvartsi liikkeet
    • Vesivahinkoja, ellei laskussa toisin mainita
  • Kolmannen osapuolen suorittama palvelun suorittaminen, kappaleen avaaminen, muutokset, korjaukset, mitätöi tämän takuun
  • Takuukorvauksen ollessa kyseessä olemme aina kumppanimmene konsultoinnissa. Asiakasmenestystiimimme auttaa sinua seuraavissa vaiheissa: soita asiakaspalveluumme tai lähetä sähköpostia osoitteeseen info@chronoexpert.com
  • Koska etädiagnoosi ei ole mahdollista, voimme antaa sinulle nämä tiedot vasta, kun kellosepäntieteilijämme ovat tutkineet kellon. Kellosi tarkastaminen kestää yleensä kahdesta seitsemään päivää. Muistathan, että huolto saattaa kestää 4-8 viikkoa.
  • Tarkista etukäteen, onko kellosi vedenkestävä tai vedenkestävä. Vedenkestävät mallit ovat suojattuja vain kevyeltä roiskevedeltä, eivätkä ne sovellu käytettäväksi veden alla. Vettä hylkivä kello ei kestä rankkasadetta tai suihkua. Kun peset käsiäsi, ole varovainen vettä hylkivän kellon kanssa.

    Vedenkestävän mallin kohdalla on tärkeää, että kruunu suljetaan tiukasti ennen käyttöä veden alla. Lisäksi painikkeita ei saa koskaan käyttää veden alla. Tarkistuta kellosi vedenkestävyys säännöllisesti, vähintään kerran vuodessa, erikoisliikkeessä (tämä huolto ei kuulu takuumme piiriin).

    Vintage-malleja ei pidä saattaa kosketuksiin veden kanssa, sillä nämä kellot ovat erittäin herkkiä.
    Takuu ei kata vesiongelmiin liittyviä vahinkoja. Ole aina varovainen kellosi kanssa.
  • Varmista, ettet koskaan käytä päivämäärän nopeaa vaihtamista kello 20:00 - 04:00 välillä. Muuten on olemassa vaara, että kellokoneisto vaurioituu, eikä takuu kata sitä. Kun asetat kellonaikaa, varmista, että asetettu aika on päivä tai yö.
  • "Elämänsä aikana vintage-kelloja ei vain käytetty. Nykyään lähes muuttumattomat kellotaulut tai rannekkeet ovat harvinainen poikkeus, minkä vuoksi keräilijät ja asiantuntijat arvostavat vintage-kellojen yksilöllisyyttä, mikä näkyy yhä useammin korkeina huutokauppa- ja myyntihintoina.
    Emme puutu prosessiin ja pidämme kellon aina sellaisena kuin se on, vaan varmistamme vain uudelleen kappaleen ja sen osien aitouden sekä kellokoneiston toiminnan. Ei ole mitään takeita siitä, että kello on vedenkestäväMuista, että edelliset omistajat ovat saattaneet tuoda kellonsa säännölliseen kunnostukseen ja/tai huoltoon (esim. kiillotus, tarkistus jne.).
    Kaikki Chronoexpertin vintage-kellot on testattu aitouden varmistamiseksi."

YHTEYS & MUUT


  • Jos sinulla on kysyttävää yrityksestämme, tuotteistamme, rekisteröintiprosessista, toimituskäytännöistä tai muista tiedusteluista, ammattikelloja rakastava tiimimme auttaa mielellään
  • Olemme käytettävissä puhelimitse, Whatsappilla ja sähköpostitse. Ilo auttaa!
    • Chronoexpert asiakaspalvelupuhelin - +34 94 439 27 85
    • Sähköposti - support@chronoexpert.com
  • Työajat: Ma-To 9–18.30, Pe 9–14.30.
  • Chronoexpert sijaitsee Bilbaossa (Pohjois-Espanja). Meillä ei tällä hetkellä ole myyntitilaa tai näyttelytilaa
  • Yritä ensin palauttaa salasanasi 'Oletko unohtanut salasanasi' -linkin kautta. Jos se ei toimi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@chronoexpert.com