FAQs
Löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin UKK osiosta. Jos et löydä tarvittavia tietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja aloitamme seuraavan kellon etsinnän!
OSTAA
- Kun olet valinnut kellon, napsauta “Osta” -painiketta jatkaaksesi ostoprosessia
- Pian tilauksen lähettämisen jälkeen saat vahvistusviestin, joka sisältää tilauksesi numeron. Tarvittaessa on myös tietoja maksutiedoista ja seuraavista vaiheista
- Asiakasmenestystiimimme ottaa sinuun yhteyttä myös puhelimitse tai sähköpostitse vahvistaaksesi tietosi ja tarkistaaksesi, tarvitaanko lisäapua (rannekkeen säätäminen, lahjojen kääriminen jne.).
- Se riippuu mallista, merkistä ja kappaleesta, mutta yksittäisistä hinnoista on neuvoteltavissa
- Käytä 'SUGGEST PRICE' -painiketta tarjouksen tekemiseen, asiakasmenestystiimimme tarkistaa tarjouksesi 24 / 48h sisällä ja ottaa sinuun yhteyttä
- Huomaa, että huomattavasti alhaiset tarjoukset hylätään automaattisesti
- Tarjoamme tällä hetkellä vain pankkisiirtoa maksutapana. Pankkisiirrolla voimme tarjota joitain markkinoiden parhaimmista hinnoista
-
Tarjoamme erilaisia pankkitilejä useissa valuutoissa välttääksesi valuutanvaihtomaksut asiakkaille ja Chronoexpertille
- EURO-tili - Bankinter SA
- USD - Transferwise-tili
- AUD - Siirtosuuntainen tili
- Maksut Transferwise-tileille rekisteröidään keskimäärin alle 3 tunnissa
-
Maksut tavalliseen Bankinter-tilillemme voivat viedä 24–4 päivää maksun saapumiseen
- Kellosi varataan sinulle tänä aikana (enintään 7 päivää) ja toimitetaan heti, kun maksu on tyhjennetty
- Prosessin nopeuttamiseksi lähetä meille maksutodistus
- Kyllä, tietysti, voit myös tilata tavaroita puhelimitse. Ota yhteyttä asiakkaan menestystiimiin +34 94 439 27 85
- Olemme käytettävissä ma-to 9–18.30, pe 9–14.30.
- Muita maksutapoja ei ole tällä hetkellä saatavana, mutta ne otetaan käyttöön pian
- Toimittajaverkostomme sijaitsee maailmanlaajuisesti. Emme voi varmistaa LC- tai maakoodia kaikissa tapauksissa. Kysy kuitenkin!
- Tiettyjen kellojen markkina-arvo on korkeampi kuin vähittäismyyntihinta. Se riippuu kysynnästä, mutta yritämme hankkia kellot parhaaseen mahdolliseen hintaan
- Meillä on kaikki lisälinkit ja yleensä kellot sopivat keskimääräiselle ranteelle. Lisälinkit ja -hihnat voidaan ostaa tarvittaessa
LAIVAUS
- Kyllä, Chronoexpert tarjoaa 100% ilmaisen kuljetuksen kaikkiin EU-maihin. Hinnat sisältävät arvonlisäveron
- Kaikki tuotteet lähetetään EU: n pääkonttoristamme (Espanja - Bilbao).
- Voit kuitenkin joutua kohtaamaan lisätuonti- / tullimaksuja toimituksista EU: n ulkopuolisiin maihin
- Ei. Tullimaksuja tai lisäveroja ei tarvitse maksaa ostettaessa Euroopan unionin sisällä
- Kaikki tuotteet lähetetään EU: n pääkonttoristamme (Espanja - Bilbao)
- Lähetämme sinulle seuranumerosi kun se on saatavilla. DHL on lähetystoimittajamme, tarkista seuranumerosi täältä.https://www.dhl.com/en/express/tracking/monitor_shipments.html
- Chronoexpert toimittaa myös EU: n ulkopuolella. Voit kuitenkin kohdata muita maakohtaisia mukautettuja maksuja
- Asiakas on vastuussa mahdollisista lisämaksuista ja ne ovat ostohinnan lisäksi
- Suosittelemme, että otat yhteyttä paikalliseen tullitoimipaikkaan saadaksesi lisätietoja
PALAUTUKSET JA VAIHTEET
- Chronoexpert on sitoutunut asiakkaidemme täydelliseen tyytyväisyyteen ja ostoksesi nautintoon. Tarjoamme vaivatonta 14 päivän palautuskäytäntöä
- Jos haluat jostain syystä palata tai vaihtaa kelloa, hyväksymme pyyntösi mahdollisimman nopeasti
-
Jos päätät palauttaa tavarat, maksettu summa palautetaan kelloasiantuntijoidemme suorittaman tarkastuksen jälkeen samalla ostoksella käytetyllä maksutavalla
- Odota kymmenen arkipäivää, että palautus heijastuu alkuperäiseen maksutapaan
-
TÄRKEÄ
- Tavarat on palautettava samassa kunnossa kuin ne toimitettiin
- Palautusaikana käytettyjä tai kuluneita tavaroita tai naarmuja ei voida palauttaa
- Emme voi hyväksyä palautuksia tuotteista, jotka on räätälöity tai kaiverrettu, vahingoittunut tai kulunut
-
Saatamme joutua tekemään vähennys- tai uusintamaksu enintään 15% ostohinnasta. Tämä korvaus on tarkoitettu tavaroiden arvon alenemiseen tarpeettoman käsittelyn takia
- Esimerkiksi tarrattomat kellot tarroilla - Tarrojen poistaminen tai käyttämättömien kellojen käyttö vähentää palautushintaa jopa 15% arvon menetyksen vuoksi
- Tavaroiden palauttamisen kustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Suosittelemme käyttämään samanlaisia lähetystoimintoja, joita yritys käyttää, koska emme ole vastuussa kadonneista paketeista
- Palautusaikana käytettyjä tai kuluneita tavaroita tai naarmuja ei hyväksytä palautusta varten. Käytämme päättämisemme mukaan vähennys- tai uusintamaksua
- Tavara, joka on vaurioitunut, avattu tarkastusta varten tai muutoksilla
-
Tavarat, jotka EI ole siinä tilassa, jossa ne toimitettiin:
- Ilman alkuperäisiä tarroja, tageja
- Ilman alkuperäisiä papereita, alkuperäinen laatikko
- Ota yhteyttä Chronoexpert-asiakasmenestystiimiin 14 päivän kuluessa. Voit tehdä niin käyttämättömien ostojen lähettämispäivästä lähetyspäivästä lukien, jotta voit pyytää palautusvaltuutusta
- Kun palautusvaltuutus on annettu, jaamme sinulle kuljetustiedot, jotta voit jatkaa
- Postitus- ja pakkauskustannukset ovat sinun vastuullasi.. Muista käyttää hyvämaineista varustamoa. Nopeaa ja seurattua jakelupalvelua varten käytä DHL: tä tai Fedexiä ja säilytä postitustodistukset. Muuten palautukset voidaan evätä
- Muista sisällyttää kaikki alkuperäiset sisällöt palautuspakettiisi, mukaan lukien kello, laatikot, asiakirjat, tarvikkeet, linkit, hihnat, soljet ja todennuspaperit
- Muuten palautukset voidaan evätä
- TÄRKEÄÄ: Myynti pois Euroopan unionista on lopullista
TAKUU
- Jokaisella Chronoexpertiltä ostetulla kellolla on 12 kuukauden Chronoexpert-mekaaninen takuu. Se on valmistajan takuun lisäksi (jos sitä sovelletaan edelleen).
- Takuumme kattaa mekaaniset ja liikehäiriöt
-
Takuun ulkopuolelle:
- Ulkoisten esineiden aiheuttamat vahingot tai väärinkäyttö: kellon pudottaminen, isku, iskuvauriot, vääränlainen käsittely, kellon käämitys
- Hihnat, rannekkeet ja sulkimet
- Taskukellot
- Kvartsi liikkeet
- Vesivahinkoja, ellei laskussa toisin mainita
- Kolmannen osapuolen suorittama palvelun suorittaminen, kappaleen avaaminen, muutokset, korjaukset, mitätöi tämän takuun
- Takuukorvauksen ollessa kyseessä olemme aina kumppanimmene konsultoinnissa. Asiakasmenestystiimimme auttaa sinua seuraavissa vaiheissa: soita asiakaspalveluumme tai lähetä sähköpostia osoitteeseen info@chronoexpert.com
YHTEYS & MUUT
- Jos sinulla on kysyttävää yrityksestämme, tuotteistamme, rekisteröintiprosessista, toimituskäytännöistä tai muista tiedusteluista, ammattikelloja rakastava tiimimme auttaa mielellään
-
Olemme käytettävissä puhelimitse, Whatsappilla ja sähköpostitse. Ilo auttaa!
- Chronoexpert asiakaspalvelupuhelin - +34 94 439 27 85
- Sähköposti - info@chronoexpert.com
- Työajat: Ma-To 9–18.30, Pe 9–14.30.
- Chronoexpert sijaitsee Bilbaossa (Pohjois-Espanja). Meillä ei tällä hetkellä ole myyntitilaa tai näyttelytilaa
- Yritä ensin palauttaa salasanasi 'Oletko unohtanut salasanasi' -linkin kautta. Jos se ei toimi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen info@chronoexpert.com